Stránky

pátek 11. dubna 2014

DIY: Prada Marfa Sign


(picture by angelastolen)


Když jsem sledovala Gossip girl, milovala jsem obraz, který vysel v apartmánu Van der Woodsenových a vždycky jsem toužila ho mít. Teď jsem se rozhodla si jeden takový nakreslit a Vám přináším návod jak si ho můžete taky udělat. 


Co budeme potřebovat: 
  • Plátno
  • Černou temperku
  • Štětce
  • Černou fixu
  • Pravítko, tužku
  • Podložku na rozmíchání barvy
  • Předlohu, podle které budeme obkreslovat


Nejprve si tužkou překreslíme písmena, nápomocná nám bude šablona, podle které budeme vědět, jak písemna správně nakreslit.

Poté vše orámujeme černou fixou a vybarvíme černou temperou. Necháme chvíli zaschnout a můžeme pověsit na stěnu.

Hotovo!
Můj obraz není dokonalý, dělala jsem ho ve spěchu, takže jsem zapomněla na jeden menší detail, u šipky mi chybí písmena MI, ale věřím, že Vám se povede líp a budete mít z něho velkou radost, tak jako já mám i ze svého nedokonalého! :)

Žádné komentáře :

Okomentovat