Stránky

sobota 31. května 2014

ALL black everything

Černá barva opět jako hlavní téma. Nemůžu si pomoct, ale černou v poslední době nosim víc a víc. Mám ji ráda a v létě by měla být černá a bíla barva hlavním trendem. Určitě ale budu i volit nějaké barevnější a světlejší outfity, které se na léto podle mě hodí mnohem víc. Outfit je už ze čtvrtka, kdy jsme se setrou byli ve městě. Potřebovala jsem si doplnit kosmetiku a když už sme tam byli, tak jsme se podívali i do obchodů s oblečením, kde jsem si koupila tričko, které jsem už dlouho chtěla. V příštím postu Vám ho nejspíš ukážu. Teď už k tomu, co mám na sobě.
Tenisky s elegantnějším oblečením se mi strašně líbí, tyhle jste už mohli vidět v jednom z prvním postů, dále mám na sobě černé sako C&A, tílko Amisu a kalhoty nad kotníky H&M.



Co říkáte na tento trend vy? Líbí se Vám tenisky s elegantím oblečením? Nebo jste zastánci, že elegatní a sportovní věci nepatří k sobě? Dejte mi vědět do komentařů :)

Žádné komentáře :

Okomentovat