Stránky

čtvrtek 15. května 2014

NEW IN

Už od soboty mám chřipku a pořád se to nelepší, tak sem se rozhodla místo outfitu udělat post o tom, co jsem si v poslední době koupila. Doufám, že se Vám věci budou líbit a budu Vám je moct brzy ukázat v nějakém outfitu.


TOP
Žlutý top jsem sháněla celkem dlouho, nebylo ani tak problém ho najít, jakož to najít střih, který by mi seděl.
Tento, který můžete vidět na foctce je značky Stradivarius a myslim, že stál necelých 300 kč.

KLOBOUK
Klobouky miluju a je jedno jestli jsou takové nebo třeba slaměné. Někdo klobouky považuje za výstřednost a když v něm jdu po ulici, lidi se na mě často dívají. Myslim, že je to tím, že lidi v České republice jsou trochu upjatí, co se týče módy.
Klobouk na fotce je z H&M a přesně takový bych si ještě představovala ve světle hnědé/velbloudí barvě. Nemáte někdo typ, kde bych takový našla? :)

PSANÍČKO
Po tomhle krásném vyšívám psaníčku z F&F jsem toužila dávno a protože jsem neměla možnost si pro něj zajet do Brna, tak mi ho dovezla kamarádka. Jediné co mi na něm vadí je to, že zadní strana je látková a hodně se ni chytá prach atd. určitě by bylo lepší kdyby byla z koženky. Ale to nemění fakt na to, že se mi opravdu líbí a už se těšim, až si ji poprvé někam vezmu.
Myslim, že F&F se v poslední době hodě zlepšil a vypadá to, že si ho zapíšu na svůj seznam oblíbených obchodů.

SANDÁLY
Původně jsem měla takové sandály vyhlídlé v ALDU, ale protože se mi nechtělo jenom kvůli botám jet do Brna (vím, že by to neskončilo jenom u bot a to je jeden z dalších důvodů), tak jsem se rozhodla si je objednat přes internet, tyhle jsou konkrétně z botovo.cz. Mám je už asi měsíc, ale zatím se nenašla příležitost kam bych si je obula.

Budu ráda, když mi do komentářů napíše, co jste si vy v poslední době koupili. 
Přeju hezký zbytek dne.

2 komentáře :

  1. To psaníčko som akurát včera obzerala v Tescu, vyzeralo veľmi dobre, takže výber chválim ;)
    Majú fakt krásne veci a rada tam nakupujem. Môj posledný nákup obsahoval kraťaskový overal a plavky, ktoré majú úžasné ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jejich overaly jsem se před nedávnem dívala na internetu a mají opravdu krásné kousky, třeba se tam stavim a nějaký si taky pořídim :)

      Vymazat