Stránky

pátek 6. června 2014

7 facts about me

Dneska jsem se rozhodla napsat pár věcí o mně. Viděla jsem to na několika blozích a myslim, že je to super vědět něco málo i blogerkách, že to nejsou jenom lidi, co každou minutu přemýšlí, co si další den vezmou na sebe. Tak tady je mých 7 faktů o mně:
  1.  Mám dvojče
  2. Jsem seriálový maniak, moje nejoblíbenější seriály jsou např.: Pretty little liars, Gossip girl, Games of thrones, Big bang theory, Sex and the city...atd.
  3. Mám tetování, které jste ještě nemohli vidět, protože ho většinou zakrývají moje vlasy. Jsou to dvě malé vlaštovky na klíčních kostech.
  4. Každý má nějakou uchýlku, ta moje je, že několikrák do roka přestavuji nábytek ve svém pokoji. Tohle jsem zdědila po babičce.
  5. I když nikam nepospíchám, tak chodim rychle, proto se mnou nikdo nechce chodit na procházky.
  6. Hodně pozoruji lidi, sedíme třeba někde na obědě a já se pořád někam otáčim-jsem asi tak trošku šmírák.
  7. Mám tak trošku strach z moře, když se v něm koupu, tak se mi neustále honí v hlavě, jak na mě útočí žralok nebo nějaké jiné mořské zvíře, proto tam nevydržim dýl, jak 10 minut.


Tahle fotka je pro pobavení, je možné, že opravdu takhle někam vypadám, když mě začně bavit nový seriál, který už má víc řad :D

Žádné komentáře :

Okomentovat