Stránky

úterý 24. června 2014

Haul: Zara, Mango, H&M, Stradivarius....


Dneska bych Vám ráda ukázala, co jsem si pořídila nového. Jak jsem psala v pátek jsem byla v Brně u doktora, a pak jsme se šli podívat i do pár obchodů. Před tím než jsme jela do Brna, tak jsem dělala wishlist z H&M. No, bohužel tam neměli vůbec nic, co jsem chtěla, tak snad budu mít štěstí příště. V obchodě jsou právě teď docela velké slevy, tak pokud jste na ně čekali, tak teď je ten správný čas vyrazit do obchodů ;).


Khaki kalhoty se mi líbily už dlouho, tak jsem byla velice ráda, když jsem uviděla v Zaře. Myslim, že se budou i lehce kombinovat a půjde k nim téměř vše. Zlaté prstýnky z H&M jsou jedním slovem úžasný, jsou to takový ty, kterých se na prst vleze víc, v baleních jich bylo asi 10. Já jsem už ale bohužel 3 stihla ztratit, což mě mrzí, protože to byly zrovna ty, které mi seděly na horní část prstů :(.

 Tuhle černou tašku jsem si koupila na půl se sestrou ve Stradivariusu. Někdy, když se nám nějaká věc líbí obom, tak to tak děláme. Myslim, že je to i ekonomicky velice výhodné :D. Většina velkých černých kabelek se mi už rozpadá, tak jsem za tuhle ráda :).


























Menší černá kabelka z Manga. Tak takovou jsem už taky potřebovala jako sůl. Všechny mám se zlatýma doplňka, takže když jsem měla stříbrný, tak jsem si většinou něměla, co vzít. Nejsem moc na míchaní zlaté a stříbrné.

 Tyhle bílé tenisky jsou z H&M a původně jsem si chtěla koupit Converse, ale když jsem si tyhle obula, tak vypadala na noze fakt dobře a byly i pohodlý, takže jsem se rozhodla pro tyto.


























Jak jsem psala v posledním outfitovém postu, začaly se mi líbit košile uvázané kolem pasu. Nejvíc se mi ty červené a protože žádnou nemám, rozhodla jsem si koupit.

Jaké jsou vaše poslední úlovky? Podělte se o ně v komentářích :)

Žádné komentáře :

Okomentovat