Stránky

neděle 15. června 2014

Mirror outfit

Po dlouhé době tu mám outfit post. Tohle jsem měla na sobě už v pátek, ale zatím jsem neměla čas to sem dát. V pátek jsem hned po brigádě šla s kamarádkou a se setrou do posilovny, a pak jsme si byli na chvíli sednou do kavárny. V Sobotu jsme chystali nějaké občerstvení na dnešek, protože jsme slavili narozeniny, které jsme měli se sestrou už na začátku května, ale zatím jsme neměli čas to oslavit s rodinou. Dneska dopoledne jsem zase byla na brigádě, ale naštěstí jenom na chvíli. V pátek jedu do Brna k doktorovi, takže budu zase outfit fotit venku a už se na to těším, protože nejsem moc fanda zrcadlových nebo v pokoji focených outfitů, ale i ty se tady občas objeví, pokud nebudu mít čas to fotit venku.





Trousers: Gate
T-shirt: Zara
Shoes: Deichmann
Watch: JVD Steel
Belt: F&F

Žádné komentáře :

Okomentovat