Stránky

úterý 17. června 2014

What´s in my handbag?

Když jsem si zakládala blog tak jsem měla nutkání místo blogu si založit účet na youtube a dělat beauty videa. Ale nakonec jsem se teda rozhodla pro blog, který je podle mě jednoduší. Nejsem stydlivý tip, takže bych neměla problém s mluvením na kameru, ale jako češka se podle mě nemáte moc šanci uchytit, když nebudete mluvit anglicky. Musim říct, že sleduju víc vlogerek jak blogerek, proto mám ráda články takového typu, jako dnes. What´s in my handbag/purse? můžete spíše vidět na youtube, než na fashion blozích. Je docela i zajímavé, že třeba v Americe existuje snad víc úspěšných vlogerek jak blogrek, kdež to u nás je to právě naopak. Momentálně se mi vybaví asi jenom jedna vlogerka. Nějaké videa bych, ale přece jen chtěla točit, takže si myslim, že po nějakém čase by se tu mohly objevit Haul videa, nebo třeba Room tour. Tak a teď už konečně k tomu, co nosim v kabelce. Dřív jsem v kabelce táhala milion věcí, které jsem ani nepoužívala, v poslední době jsem se naučila nosi jenom ty věci, které opravdu potřebuju a za ten den je využiju.



























  1. Klíče - Tak ty nosí každý, dřív jsem je docela často ztrácela. Teď tam mám pár přívěšků, takže si mi to už naštěstí nestává.
  2. Termoska - Tahle je starbucks a je úžasná, protože si u ní můžete měnit obal. Termosku většinou nosim, když musim brzo stávat a nestíhám si uvařit čas/kafé.
  3. Slučení brýle -  Brýle nosim, i když je zataženo. Beru je jako Must have doplněk.
  4. Rtěnka/balzám - Balzám jsem začala používat teprve nedávno a tento Labello si nemůžu vynachválit. Krásně rty hydratuje a zjemňuje. Rteňky používám od Rimmel, konkrétně Kate moss a moje nejoblíbenější odstíny jsou 111 kiss of life (na fotce) a 120 cutting edge, která se spíše hodí na večer.
  5. Voňavka - Tuhle jsem dostala od bráchy na Vánoce a voní opravdu krásně. Je to Tom Tailor est.1962.
  6. Mobil - Tak bez něho nikam neodcházim. Hlavně od té doby, co mám ten "chytrý" a mám na něm spoustu aplikací.
  7. Peněženka - Tak k ní snad ani nic psát nemusim, jen že je z Tally Weijl. Mám ji asi 2 roky a už by potřebovala vyměnit :)
  8.  Notýsek a tužka - Od té doby co mám blog, tak sebou nosim i tento sešit, kam si píšu napády na články a různé poznámky.
  9. Ostatní -Většinou u mě v kabelce ještě můžete najít kapesníky, žvýkačky a různé účtenky nebo obaly od jídel :D


A co nemůže chybět Vám v kabelce? Napište mi do komentářů :)

2 komentáře :

  1. Tiež sledujem veľa vlogeriek, ale osobne by som to asi robiť nemohla. Nie som podľa mňa taká výrečná :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako s některýma bych se opravdu srovnávat nemohla, přijde mi, že ty Američanky umí o každé kravině mluvit i půl hodiny, ale dělají to tak, že mě to baví sledovat i tak dlouho :D jaká je tvoje nejoblíbenější? :)

      Vymazat