Stránky

čtvrtek 17. července 2014

How to stay fit during summer holidays

Léto je asi to nejlínější období jaké existuje. Dokopat se ke cvičení je takřka nereálné a tak se snažím aspoň zdravě stravovat. Jíst zdravě je nejlepší způsob, jak zůstat a cítit se fit. Dneska jsem si proto připravila pár tipů na zdraví oběd a svačinu.. :)


Zeleninový salát s kousky lososa a chřestová polévka

Není nic lehčího, než si udělat salát. Je to rychlé a přitom tak dobré. Polévka zabere víc času, ale když si ji uděláte den do předu, tak se nic nestane. Před jídlem si opražte kousky nějaké tmavého pečiva a máte vynikající oběd.


Banánové lívance

Na snídani mám nejradši lívance. Pokud je taky miluje, co si udělat zdravější variantu? Jediné, co budete potřebovat je jeden nebo dva banány, vajíčko a  můžete přidat i trochu sojového nebo madlového mléka. Já jsem na lívance dala i malý kousek másla, řecký jogurt a přidala pár jahod. Soo yummy!

  
Banánové sendviče

U banánů ještě zůstaneme. Co si na svačinu udělat pár sendvičů? A co je tak udělat z banánů a burákového másla? Bůrákové máslo zbožňuju a někdy ho jím jenom tak samotné, ale s banánem chutná mnohem lépe.


Melounová zmrzlina

Co by to bylo za léto bez zmrzliny. Zmrzliny jsou v horkých dnech opravdu osvěžující, ale co si budem, jsou taky i pěkně kalorické. Dejte meloun tak na 2 hodiny do mrazáku a zaručuju Vám to pravé osvěžení na léto.


 Ice - tea

V létě by jsme především neměli zapomínat na pitní režim. Já ted nejčastěji piju zelený ledový čaj. Tak ze třech sáčků si uvařim čaj, nechám ho nějakou dobu vychladnout, přidám led, cítron a máte skvělé osvěžení.




Žádné komentáře :

Okomentovat