Stránky

středa 17. prosince 2014

New hair color

Dneska bych Vám chtěla ukázat moji novou barvu. Jsem si s ní naprosto spokojená a myslim si, že je to lepší než blond (nebo něco takového). I když si už úplně svoji přírodní barvu nepamatuju, myslim si, že tahle je jí hodně podobná a i mamka mi to řekla. Dlouho sem se chtěla vrátit kde své původní barvě, doufám, že mi to nějakou dobu vydrží a nebudu chtít za půl roku novou barvu :D. Zajímal by mě i Váš názor, která barva mi podle Vás sluší více. Za každý komentář budu ráda :).

Today I wanna show you my new hair color. I am absolutely obsessed with this color and I think its better than blond (or something like that :D). This color is very similar to my original color and my mum says the same. I will be very pleased if you write me your opinion what is better :).
 (I am sorry about my English)

Before
After

1 komentář :

  1. mně se líbí obě barvy :) ta blond mi přijde asi víc šmrncovní ;)

    OdpovědětVymazat