Stránky

úterý 27. ledna 2015

Skin care


Asi před dvěma lety se u mě objevil atopický ekzém, dlouho jsem se natírala jenom kortikoidními masti, protože o tom, že ty vyrážky, které se mi dělají je atopický ekzém mi řekl až asi v pořadí 4. kožní lékař. Ostatní to ani moc nezkoumali a hned předepsali kortikoidy. Kortikoidy používám i teď, ale není to tak ve velké míře jako kdy si, jen když se mi to zhorší. Dlouho jsem odolávala značce Bioderma, nějak jsem nechtěla uvěřit, že to opravdu funguje a zbaví vás svědění pokožky - to je to nejhorší na atopickém ekzému. Ale potom, co vyšla řada Atoderm jsem se rozhodla, že to zkusim. Tahle značka není vůbec levná a Bioderma si to uvědomuje. Proto z času na čas dělá různé akce. Já sem si před pár dny koupila opravdu výhodné balení, kde k tělovému mléku je zdarma sprchový gel (který už mám odzkoušený). Teď bych přešla k jednotlivým produktům, které mě osobně opravdu vyhovují a zbavují mě svědění pokožky.





Atoderm PO zinc

Tento krém jsem si koupila jako první z řady Atoderm. V lékárně mi ho doporučili, že je nejúčinnější ze všem krémů. Opravdu je skvělý, ale jeho taky opravdu málo. 100 ml  stojí kolem 400,-. První jsem ho používala i na tělo, ale potom, co jsem si koupila velký tělový krém, jsem ho začala používat jenom na obličej. Krásně Vám pokožku hydratuje a zjemňuje.



Atoderm PP gel moussant

Další produkt, který jsem vyzkoušela je tento sprchový gel. Používám ho každý den a skvěle doplňuje tělový krém.


Atoderm Intensive

Nejlepší tělový krém, který jsem kdy měla. Po nanesení na pokožku mě úplně opouští pocit svědění. A řeknu Vám, že po těch letech škrábání je to opravdová úleva. 


Kvůli atopické pokožce jsem se musela naučit se každý den natírat nějakým krémem, abych pokožku neměla vysušenou. Dřív jsem tělové krémy vůbec nepoužívala, takže to pro mě bylo celkem těžké si na to zvykat, nezapomínat.  Pokud i Vás trápí atopický ekzém a ještě jste nevyzkoušeli Biodermu, vřele Vám ji doporučuji. Neříkám, že to bude fungovat i na Vás, protože každému vyhovuje něco jiného, ale za zkoušku nic nedáte :).

Jestli máte nějaké tipy pro atopickou pokožku, budu ráda, když se o ně podělíte v komentářích.





1 komentář :