Stránky

pondělí 16. března 2015

Dorm room decorating ideas

Dneska bych Vám ráda ukázala jak to vypadá u mě na koleji. Koleje většinou bývají malá, nudná místa. Tak to vypadala přesně i ta moje a já jsem rozhodla si ji trochu vylepšit. Stačí k tomu opravdu málo a ani do toho nemusíte skoro nic investovat. Základem je si zútulnit místo, u kterého trávíte nejvíc času. Pro mě je to můj stůl, proto jsem se rozhodla zakrýt škaredou zeď s pořádnou dávkou inspirace z různých časopisů. Dále jsem na stůl přidala vázu s tulipány. Dalších krokem je, si přidat co nejvíc osobních věcí, například třeba fotky, pohlednice z míst, které jste navštívili nebo které Vám někdo poslal. Já sem si je na zeď umístila tak, že jsem si ustřihla kousek špagátku a zeď jsem přilepila jednoduše lepící páskou. Nesmíme ani zapomenou na různé svíčky, rámečky s nápisy nebo třeba polštářky na postel. 









Kdyby jste měli ještě nějaké nápady, budu ráda, když se o ně podělíte v komentářích :).

Žádné komentáře :

Okomentovat