Stránky

úterý 28. dubna 2015

Make-up routine


Dneska tu mám pro Vás můj make-up routine. A na jaké produkty nedám dopustit? To se dozvíte, když bude číst dál.


Už pár let používám make-up od Rimmelu a na korektor od Essence nedám dopustit už taky nějaký ten pátek. Abych trochu pleť zmatnila, tak používám pudr od Max Factor. Všechny výrobky jsou ty nejsvětlejší. Jako poslední na tvář nanesu trochu tvářenky, abych pleť rozjasnila. Před časem jsem si řekla, že by to chtělo změnu a vyzkoušet nějaký jiný make-up. Máte nějaký tip? 
Pokud jo, byla bych ráda, kdyby jse mi dali vědět do komentářů :)



Po pleti u mě následuje obočí, to první zvýrazním tužkou, a pak vybarvím hnědým stínem na obočí. Oči si maluji velice jemně, první použiji světle růžově-zlatý stín a do vnější části oko, pak tmavší šedý stín. Na závěr pak požiji 2 řasenky, první od miss sporty na prodloužený řas, a pak od Astor, která mým řasám dodá objem.


Jaké produkty jsou vaše nejoblíbenější? Dejte mi vědět do komentářů :)


Žádné komentáře :

Okomentovat