Stránky

neděle 5. července 2015

White overal


Kdybych měla vybrat jeden kus oblečení, který mě charakterizuje, byl by to 100% overal. V létě s ním nikdy nešlápnete vedle. Já sem si velmi oblíbila tento bílý, nosím ho jak na denní nošení tak i na slavnostnější události. Pořídila jsem si ho v Zaře, kde byl již ve slevě, takže mě nestál původních 2500, ale jenom 600. Dlouho jsem z nákupů neodcházela tak šťastná. Na léto bych si chtěla pořídit ještě další a než pojedu na dovolenou, tak si určitě zajedu nějaké koupit.

If I was a peace of clothes I would a overal. You can´t go wrong with overal in summer. I really like this white, I wear it on casual day but on festive days too. I bought in Zara and it cost only 
600 crowns, but his original price was 2500 crowns. So a leave the shop very happy. I would like to buy new one before I will go to holiday.





Nakonec jedna i s Bellou :D.
Overal: Zara
Shoes: Deichmann
Handbag: Mango
Necklace: H&M

Mátě taky nějaký kus oblečení, na který nedáte dopustit? :)

Žádné komentáře :

Okomentovat