Stránky

čtvrtek 19. listopadu 2015

All about my nails



Dneska to bude trošku netradiční, ale došlo mi pár dotazů na moje nehty, jestli jsou moje a nebo jestli mám umělé. Takže první bych chtěla říct, že ano, mám umělé a dala jsem si je ze dvou důvodů, za prvé líbí se mi a za druhé to bylo proto, že se mi moje hodně lámaly a dělaly se mi záděry. Nehty jsem si poprvé dala v deváté třídě, když jsme měli polonézu, ty jsem si nechala odrůst a pak asi po roce si je znovu dala a vydrželo mi to asi dva roky. To jsem měla akrylové (teď mám gelové), které vydrží mnohem déle, ale taky jsou mnohem větší zátěž pro vaše nehty. Po těch dvou letech jsem si dala pauzu, aby si nehty trochu odpočinuly. Pak jsem šla už na gelové nehty, které mám až do teď (jednou asi s měsíční pauzou). Dlouho jsem nehty nosila do oválného tvaru, takže vypadaly opravdu jak moje. Teď jsem se rozhodla, že si zase nechám udělat oválný se zarovnanou špičkou. Samozřejmě několikrát jsem si vyslechla, jak je můžu nosit, že to vůbec není hezké a že se z nich dělá plíseň po nehty a kde si co si. Když ten kdo vám nehty dělá používá desinfekci, tak se opravdu nemůžu stát, že by se vám něco takového mohla stát. Mně se umělé nehty prostě líbí a jsem ráda, že se o ně každý týden nemusím starat (v mém případě spíš každý den, protože mi lak nikdy nevydržel déle jak 12 hodin :D). 
Co vy a umělé nehty? Máte nebo jste jejich odpůrcem? Dejte mi vědět do komentářů :)




Nejoblíbenější barva? Černá, bílá a světle růžová - vše matné.

7 komentářů :

  1. Když je kvalitní nehtařka a nehty to nejsou klasická rovná francie s nějakým nehorázným kýčem v podobě třpytek na konce, proč ne. Ten tvar i barvy, co máš ty, se mi líbí, ale sama si nechávám své, které mám často tak dlouhé, že se mě lidi ptají, jestli jsou moje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych měla svoje nehty dlouhé a pěkné, tak do nich taky nejdu :)

      Vymazat
  2. Moje nejoblíbenější barva na nehtech je také světle růžová.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja mám umelé gélové nechty a priam "milujem" tie dotazy od tzv. "odborníkom". :D Sú naozaj krásne a matnú ružovú priam zbožňujem. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nehty jsou parádní. Ta tmavě zelená barva je super ! Já mám nehty jedině svoje, naštěsti. Je má celkem pevné. Zkoušela jsi nějaké doplňky stravy pro pevné nehty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela a dokonce i ty dražší, ale žádný změna se nekonala :(

      Vymazat