Stránky

pátek 11. prosince 2015

Inspo board #8

Ahoj! Tenhle víkend budu celý trávit na kolejích, nejsem z toho moc nadšená, ale mám toho strašně moc do školy. Příští týden píšu asi 5 testů a doma se na učení nemůžu soustředit, tak jsem raději zůstala tady. Nemůžu se dočkat Vánoc, až si pořádně odpočinu, budu potřebovat nabrat novou sílu na zkoušky, které mi začínají těsně po Silvestru. Doufám, že to rychle zvládnu a budu moct být co nejdéle doma. Dneska jsem si dala tak trochu odpočinkový den, zopakovala jsem si něco na pondělí a pak už jsem se jenom dívala na seriály a samozřejmě Tumblr. Na obrázky, které mě dneska nějakým způsobem zaujaly se můžete podívat níže. XOXO :)



Můj Tumblr.

2 komentáře :

  1. To je vážně krásná inspirace :) Dokonalé outfity!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z každého jednoho jsem úplně od vařená, ještě tak vědět odkud to oblečení je :D

      Vymazat