Stránky

pátek 5. února 2016

OOTD

Po nekonečně dlouhé době tu mám zase outfit post a slibuji, že se polepším a budu je přidávat častěji. Dneska je venku tak krásně, že jsem ven vyrazila bez bundy. Měla jsem nějako pochůzky, tak jsem se snažila obléct, co nejpohodlněji a myslím, že se tento outfit stane mým oblíbeným. Po dlouhé době jsem si oblékla ven legíny a myslím si, že na takové volné dny, jsou určitě skvělou volbou! Co si o outfitu myslíte vy? Nechala jsem se inspirovat outfitem Gigi Hadid, která má opravdu skvělý, jednoduchá styl :)
Přeji pěkný zbytek dne! :))

              






4 komentáře :

  1. Krásné! Outfita Gigi se taky nechávám inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to super ! Svetr přes košili je vždy skvělá volba :) A přesně takovou malou černou kabelku bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je z Deischmanna, ale malé černé seženeš v Mangu a děkuji :))

      Vymazat